[Linux-sunucu] Paylaşım

From: Koray USLU (koray@aryabim.com)
Date: Mon 11 Apr 2005 - 12:20:53 EEST

Merhaba Arkadaşlar
Linux Mandrake 9.1 Kurdum
Bu konuda fazla bilgili değilim..
IBM orjinal Server Üzerinde Geldiği için hiç bir ayar yapmadan Sambayı otomatik olarak kurdu.
Ancak Dosya Paylaşımı Yapamıyorum. Klasör Paylaşımı yaptığım zaman Windows Sistemlerden klasörü görüyorum ancak içinde herhangi bir değişiklik yapamıyorum..
Yani ne yeni klasör oluşturabiliyorum nede silebiliyorum..
Yardımcı olursanız sevinirim. :D