Re: [Linux-sunucu] Apache'ye 85.97. li IP den baglanma

From: Recep KIRMIZI (rkirmizi@gmail.com)
Date: Sat 09 Apr 2005 - 11:37:14 EEST

Ben olayı tam anlayamadım. Modeminizin gercek ip adresini pc'nize mi
vermek istiyorsunuz? Dediginiz gibi bunun icin bridged mod'da
calıstırmalısınız. Çünkü virtual server da yapılan şey wan ip adresine
gelen istekleri lokaldeki bir ip adresine yonlendirmek. orn: 3 pc var
192.168.1.2-.192.168.1.3-192.168.1.4 virtual serverda 80. porta gelen
istekleri ...2'ye gonder 21. porta gelen istekleri ...3'e gonder
şeklinde. Umarım link faydalı olur.

http://www.debian-tr.org/?q=debian-bridge-mod-adsl