[Linux-sunucu] Apache'ye 85.97. li IP den baglanma

From: veli akcakaya (v.akcakaya@gmail.com)
Date: Sat 09 Apr 2005 - 10:27:18 EEST

Merhabalar,
ADSL ile web'e bagladigim bir freebsd makinamda, apache, dns, mysql
vs. kurdum. Apache'ye localhost, 192.168.1.10 IP adresimle ya da
makina adimla baglanabiliyorum, hatta disaridan gelen baglantilari da
kabul ediyor. (modemde virtual server tanimlari ile). Ancak ben
modemin gerçek IP si ile (85.97.xx.xx) baglanamiyorum. Modemi belki
bridge moda almak gerekir, ama o zaman da ağdaki diğer makinalar benim
makinam kapali oldugu durumlarda net'e baglanamayacak. Bu sorunun
nasil bir çözümü olabilir.

Simdiden tesekkurler...

Kolay gelsin...