[Linux-sunucu] qmail clamav

From: Özgür ÖZASLAN (ozguro@ins.itu.edu.tr)
Date: Mon 04 Apr 2005 - 14:47:46 EEST

Merhabalar,
qmail için Clamav'ı kurduğumda (0.83 sürümünü kurdum ) /usr/local/sbin
altında clamd oluştu fakat clamdscan yok. enderunix.org'daki belgelerde
clamav kurulum testlerinde böyle bir program da gözüküyor (Bu belgelri esas
alarak kurulumu yaptım).Belgede anlatılan sürüm 0,75. Yeni sürümde clamdscan
yok mu?

Teşekkürler...