Re: [Linux-sunucu] RH 9 serverda virtual hosting ile ilgili sorun...

From: SaintsKG MODERATOR (redhatkg@yahoo.com)
Date: Tue 23 Nov 2004 - 06:34:07 EET

Isterseniz mailin bash kismina goz atabilirsiniz:
www.domain.edu.tr diye bir DNS server ve alan ismi var dedik ve onun altina da virtual olarak www.domain.org.kg diye bir domain olusturmak istiyorum. Herhalde benim bildigim kadar bunun ichin yeniden bir DNS server kurmaya gerek yok, o zaman nicin biz virtual hosting kavramindan bahsedelim ki, rica ederim...

Saygilarimla,

Dilmurat

Enver ALTIN <ealtin@parkyeri.com> wrote:
On Mon, 2004-11-22 at 15:05 +0000, SaintsKG MODERATOR wrote:
> Unable to determine IP address from host name for www.domain.org.tr

Hata ortada, DNS kaydı yok. Rastgele bir isim uydurup çalışması için dua
etmeniz yetmez. Bir DNS sunucu kurun ve üzerine istediğiniz alan adları
için kayıtlar oluşturun. İstemcilerinizin de bu DNS sunucuyu
kullanmalarını sağlayın.

PS: E-posta listelerine gönderdiğiniz metinlerin içerisinde gerçek IP
adresleri bulunmamasına dikkat edin, bu listelerdeki herkes iyi niyetli
olmayabilir.

Ä°yi eÄŸlenceler,

--
Enver ALTIN | http://skyblue.gen.tr/
Software developer @ Parkyeri | http://www.parkyeri.com/

Dilmurat ZAKIROV

International Ataturk-Alatoo University New Technologies Faculty Computer Engineering Department

--------------------------------- Yahoo! Messenger - Communicate instantly..."Ping" your friends today! Download Messenger Now