Re: [Linux-sunucu] linux serverimde ne kurulu olmas ý lazým gelir?

From: Kudret Güler (kudrettin@gmail.com)
Date: Mon 22 Nov 2004 - 19:49:13 EET

On Mon, 22 Nov 2004 12:07:28 +0000, Burak B&B <burakb44@hotmail.com> wrote:
> Arkadaşlar üzerinde her türlü web programcılığı yapabileceğim bir server
> kurmak istiyorum. Bir intranet ortamı oluşturmak istiyorum yani kendi
> serverimde www.webadi.com.tr yazdığımda kendi anamakinemdeki web'in
> gelmesini istiyorum. bunun için sistemde hangi programların kurulu olması

bunun için sisteminizde ek bir programa ihtiyacınız yoktur. yerel
ağınızdaki tüm makinelerin hosts dosyasında -gnu/linux sistemlerde
/etc/hosts dosyanızda, win sistemlerde \system dizini altında gene
hosts isimli dosyada- değişiklik yapmanız yeterli. www.webadi.com.tr
alanadını siz hangi IP'ye atarsanız, atamayı yaptığınız makinede o
adres istendiğinde verdiğiniz IP'ye yönlendirilir. Bunun için
intranete filan da gerek yoktur.