[Linux-sunucu] linux serverimde ne kurulu olması lazım gelir?

From: Burak B&B (burakb44@hotmail.com)
Date: Mon 22 Nov 2004 - 14:07:28 EET

Arkadaşlar üzerinde her türlü web programcılığı yapabileceğim bir server
kurmak istiyorum. Bir intranet ortamı oluşturmak istiyorum yani kendi
serverimde www.webadi.com.tr yazdığımda kendi anamakinemdeki web'in
gelmesini istiyorum. bunun için sistemde hangi programların kurulu olması
lazım. Birde bu şekilde internete çıkış yapabileceğim bir sistemin config
dosyalarını incelemek istiyorum elinde olan arkadaşlardan bekliyorum.
yardımlarınız için teşekkürler. iyi çalışmalar.

İşletim Sistemi Suse 9 olarak yapılandırmak istiyorum.

Burak BİTİKÇİ
Malatya MEM Bilgi İşlem Bervisi