Re: [Linux-sunucu] Hangi Linux sistemi

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Mon 22 Nov 2004 - 13:09:14 EET

Sanirim siz fazla linux bilmiyorsunuz... Hosgeldiniz...

www.linux.org.tr adresinde seminerlerle ilgili bolum var.
Ayrica sss.linux.org.tr adresinde sik sorulan sorular var.
Onlari iyice inceleyin, akliniza takilan takilmayan sorulara
bir goz atin, sonra gelin tekrar, daha fazla yardim edelim :)

sizin deyiminizle "red lat"'te de bunlarin hepsi mumkun.
Ama dedigim gibi, "red lat", yani "redhat" eski, onu kullanmaniz
baska sorunlara yol acar.

linux iyidir, guzeldir, hostur, belestir, ama dogru bir sekilde
kurulur ve yonetilmezse en kotu Windows sistem kadar dert
acar basiniza (hatta daha fazla da acabilir :) )

O yuzden once "Linux nedir? Yenir mi?" konusunda biraz bilgi
edinmenizi acizane tavsiye ediyorum...

Saygilar.