Re: [Linux-sunucu] cluster

From: Evren Kalayciklioglu (cliffhanger1212@yahoo.com)
Date: Fri 12 Nov 2004 - 22:01:29 EET

Benim kendi fikrim olarak oscar kullanmak istedigin
yapiya uymaz. oscar daha kapsamli daha cok sayida
bilgisayar iceren bilimsel projeler icin
tasarlanmistir. Ama denemek istersen fedoralar da
dahil (core3 haric) olmak uzere bircok dagitimi
destekleyen 4.0b1 cikmistir.
Pardon ozur dilerim bahsedilenin HA-oscar oldugu
gozumden kacmis. eger bahsedilen HA-oscar oscar dan
farkli ise onu tanimiyorum yukaridaki yazi sadece
oscar adi altinda dagitilan program icindir. yazdigim
icin yukarida yazmis oldugum paragrafi silmedim en
azindan bilgi acisindan. iyi gunler