[Linux-sunucu] DNS yapılandırılması

From: Osman Sahin (bt@ipekmuflon.com.tr)
Date: Fri 12 Nov 2004 - 13:36:29 EET

Benim şöyle bir problemim var yardımcı olursanız sevinirim.

Local network adsl modemim bridge modunda olduğu için ip numarama erişimde
bulunamıyor. yani servera sadece local ip den ulaşabiliyorum. şirket
içerisinden modemin ipsinden linux serverıma ulaşamıyorum dolayısıylada mail
gibi işlemleri yapabilmek için (Notebook ile) şirkete gelince local ip yi
şirket dışına çıkınce harici ip yi kullanmak durumunda kalıyorum.

Bunun çözümü ne olabilir. ben sisteme ikiadet dns kurunca çözülür
denildiğini duymuştum bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.

Sistemimde Easilix EASM kurulu. (redhat tabanlı)
Şimdiden sağ olun