Re: [Linux-sunucu] SMTP Auth

From: Huzeyfe ÖNAL (huzeyfe@yubam.kou.edu.tr)
Date: Thu 11 Nov 2004 - 09:27:04 EET

merhaba,
Kullanici hesaplarinin mysql'de olmamasi yedeklenemez manasina gelmez.
Sizin hesaplariniz zaten vpopmail tarafindan yonetiliyor buda her domain
icin domainin ana dizininde vpasswd dosyasinda saklidir.
/var/qmail/control/*
/home/vpopmail/domains/*
/var/qmail/users/assign
dosyalarini yedeklerseniz yeni kurulum sonrasinda yerlerine koyup
/var/qmail/bin/qmail-newu komutunun verirseniz eski kullanicilarinizda
sorunsuz sisteme giris yapabilir.