RE: [Linux-sunucu] SMTP Auth

From: Necati Ersen SISECI (siseci@acikkod.org)
Date: Thu 11 Nov 2004 - 00:31:35 EET

Selamlar.

qmail in control ve users dizinlerinin yedeklerini alıp yeni qmaili baska
bir dizine
kurup daha sonra bu dosyaları yeni qmail deki olması gereken yerlere
atabilirsiniz.

Ama hersey den once qmail in oldugu gibi bir yedegini almaniz herhangi bir
durumda
geri donebilmeniz acisindan onemli.

SMTP auth icin http://www.enderunix.org/docs/qmail-smtp-auth.txt adresindeki
dokumandan yararlanabilirsiniz.