[Linux-sunucu] Qmail ve iletildi mesaji!

From: Mesut GÜLNAZ (mesutgl@iem.gov.tr)
Date: Tue 09 Nov 2004 - 10:04:14 EET

Arkadaslar Exchange de outlook ile birlikte kullanildiginda iletildi mesaji gönderme gibi bir özellik var.

Okundu degil. Bu okundu mesaji user tarafindan mail okununca istege bagli olarak verilir.

Benim kastim ise server tarafindan, gönderilen mail gönderilen kullanicinin mailbox ina ulastiginda eger gönderen kullanici istemis ise gönderene gönderilen mesajdan bahsediyorum. herhangi bir patch ile filan bunu yapmak mümkün mü?

ben su hali ile denedim iletildi mesaji yollamadi bana. yoksa var da ayar mi yapmak lazim.

O kadar gerekli ki anlatamam. Yardimlariniz için simdiiden tesekkürler.

Iyi çalismalar..