Re: [Linux-sunucu] ZYXEL Prestige 662HW WAN to LAN sorunu

From: Barış KARAGÜL (bkaragul@softhome.net)
Date: Wed 29 Dec 2004 - 00:14:42 EET

Demek ki interneti tek yonlu kullanacagiz. o zaman bize 512/256 baglanti
vermesinler. Bosuna 256K orada duruyo. 512/64 verseler yeterdi. Sonucta
yapacak bir sey yok. Sirf bu is yuzunden disaridan host satin alacagiz
demekki... Devletin parasiyla baglanan bir hizmet bu kadar verimsiz
kullanilabilir.

Zaten telekom da bu yasaklama isini adam gibi becerse... Ayrica sunucuda
SquidGuard calistirmak zorunda kaliyorum. Bu olaydan haberi olan telekom
gorevlisini de ben oturdugum ilde bulamadim.

Yardimlariniz icin tesekkurler...