Re: [Linux-sunucu] cyrus-imapd ve ms outlook

From: Enver ALTIN (ealtin@parkyeri.com)
Date: Fri 24 Dec 2004 - 20:14:48 EET

Merhaba,

On Fri, 2004-12-24 at 16:07 +0200, Enis Büyükgüner wrote:
> Mesela Outlook ayarlarını (root dizini olarak “INBOX.” yı veriyorum)
> yaptıktan sonra giden kutusu,gönderilmiş öğeler ve silinmiş öğeler
> gibi klasörlerin gelmiyor olması. Bunları sonradan yaratmış olsam dahi
> Outlook bunları kullanmıyor. Mesela bir mail gönderdiğim zaman bunu
> gönderilmiş öğeler yerine kişisel klasörün gönderilmiş öğeler kısmına
> atıyor. Veya mailleri sildiğimde bunlar silinmiş öğelere gitmiyor
> (hatta kişisel klasörün silinmiş öğelerine bile) ve ancak purge
> ettiğimde ortadan kayboluyorlar. Bunlar imap Serverlar ile Outlook
> [...]

Evolution'da tüm e-posta hesapları için o hesap ile e-posta gönderirken
gönderilmiş öğeler ve taslaklar dizinlerini nereye koymak istediğinizi
seçebiliyorsunuz. Sanırım Outlook'un beceriksizliği, fakat her nasıl
oluyorsa Microsoft Exchange kullanırken tam işinize yarayacak şekilde
çalışıyor :)

İyi eğlenceler,

--
Enver ALTIN                   |        http://skyblue.gen.tr/