[Linux-sunucu] cyrus-imapd ve ms outlook

From: Enis Büyükgüner (enis@bantboru.com)
Date: Fri 24 Dec 2004 - 16:07:24 EET

Selam arkadaşlar

Firmada cyrus-imapd kullanmayı düşünüyorum ve sistemi var olan sistemle
değiştirmeden önce birkaç test yapmak istedim ve bazı sorunlarla karşılaştım
ama zannedersem bu sorunlar cyrus ile alakalı olmaktan çok Microsoft Outlook
u bir imap client olarak kullanmaya çalışmamdan kaynaklanıyor.

Mesela Outlook ayarlarını (root dizini olarak "INBOX." yı veriyorum)
yaptıktan sonra giden kutusu,gönderilmiş öğeler ve silinmiş öğeler gibi
klasörlerin gelmiyor olması. Bunları sonradan yaratmış olsam dahi Outlook
bunları kullanmıyor. Mesela bir mail gönderdiğim zaman bunu gönderilmiş
öğeler yerine kişisel klasörün gönderilmiş öğeler kısmına atıyor. Veya
mailleri sildiğimde bunlar silinmiş öğelere gitmiyor (hatta kişisel klasörün
silinmiş öğelerine bile) ve ancak purge ettiğimde ortadan kayboluyorlar.
Bunlar imap Serverlar ile Outlook arasındaki genel bir problem mi yoksa
benim eksik bişeyler yapmamdan mı kaynaklanıyor. Önerilerinizi bekliyorum

Herkese iyi çalışmalar