Re: [Linux-sohbet] mozilla zor günler yaşıyormuş doğru mu?

From: FREEDOM (ozgurkuru@gmail.com)
Date: Mon 26 Sep 2005 - 14:16:27 EEST

bende okulum geregi site tasarimi yapiyorum cook amatorce ama bende acik
kaynak destekleyicisiyim. benim yaptigim siteyi genelde opera bazli
yapiyorum cunku opera bazli yaptigimda hem iede hemde ff de cok asiri sorun
cikartmadigini fark ettim:)). tabi bu kodlamaya gore degisebilir. ben html,
php ve javascript kullaniyorum. birde bence ie - ff karsilastirmasindan cok
ie ve acik kaynak tarayici karsilastirmasi yapmak daha dogru sanirim. neden
kapali kanak degilde ie dememin sebebi su bildigim kadari ile en yaygin
(belkide tek) kapali kaynak tarayici olmasidir. ben cevremdekilere acik
kaynagi tanitirken hep tarayici ve mail programlarindan baslarim. ve dedigim
he su olur acik kaynak program kullaniyorsaniz ureticisi ismi cismi cok ta
onemli degil... -zaten bir insan acik kaynaga giris yapinca bu tur secimleri
kendi bilinciyle yapiyor benim ff yada opera vb kullan dememe kalmadan
kendileri secim yapiyorlar- onemli olan isin bence felsefi ve calisma
mantigi kismidir. yani bir ff yada opera kullanirken anti-virus kullanmama
rahatligina sahip oluyorsam neden hala kapali kaynak kullanip bilgisayarimi
gereksiz islemlere sevk edim.:)))))

26.09.2005 tarihinde Erçin EKER <erc.caldera@gmx.net> yazmış:

> Merhaba,

> Örneğin Mozilla Foundation, Mozilla Application Suite (web tarayıcı,
> eposta, irc ve html sayfa tasarım uygulamaları)'in artık
> geliştirilmeyeceğini duyurmuştu [*] ve hemen başkaları aynı kodu
> geliştirmeye farklı bir isimle devam ediyor.

> Tabii mavi ekranlardan, gördüğü destekten (adını siz koyun) bıkan
> birisinin beline bomba bağlayıp micros~1 binasını yerle bir etmeyeceği
> ne malum ]:)

> [*] http://www.mozillazine.org/talkback.html?article=7362
>
> --
> Erçin EKER
> [...]