Re: [Linux-sohbet] katedral ve pazar adli kitap hakkinda

From: FREEDOM (ozgurkuru@gmail.com)
Date: Mon 26 Sep 2005 - 14:05:42 EEST

eger lise sondaysaniz ve surekli tepenizde oglum test kitabin hala bombos
diyen bir veliniz varsa bilgisayara elbet cok fazla zaman ayiramazsiniz
:)))))))))))) oradaki Fransizca kelimeside sadece bir hata...:)) ki bu zaman
darliginda listeye mail atmak daha mantikli sanirim.::))))
herkese iyi gunler ve yardimlariniz icin tesekkur ederim:))

26.09.2005 tarihinde H. Yagmur Akgün <bezgin@gmx.de> yazmış:

> Guten Tag FREEDOM,
>
> am Sonntag, 25. September 2005 um 18:51 schrieben Sie:
>
> FransizCA yazar nasil oluyor ki, merak ettim.. :) Tabii ki her insan
> yanlislik yapabilir, yine de elinin altinda bilgisayar olan birisinin
> hic bir arastirma yapmadan listeye mail atmasi, elinde navigasyon
> aleti varken sokakta gelen gecene adres sormasi kadar sacma bir durum.

> --
> Mit freundlichen Grüßen
> H. Yagmur Akgün
> mailto:bezgin@gmx.de