Re: [Linux-sohbet] amsn veya gaim ile ilgili

From: Okan Çetin (okancetin@gmail.com)
Date: Sat 29 Oct 2005 - 23:51:08 EEST

Merhaba,
Bu çevrimdışı mesaj gönderme benim sık kullandığım bi yöntem. Şu an (bayram
vesilesiyle makinamdan uzakta olduğumdan) kullandığım sürüme bakamıyorum ama
ben bunun bir hatadan ziyade, kasıtlı olarak yapılmış bir şey olduğunu
sanıyordum.
Herkese kolaylıklar
 29.10.2005 tarihinde Ozan Eren BİLGEN <oebilgen@uekae.tubitak.gov.tr>
yazmış: