Re: [Linux-sohbet] bitmeyen Türk Telekom sıkıntısı

From: Ali Dereli (derelinux@gmail.com)
Date: Fri 28 Oct 2005 - 20:43:20 EEST

Merhaba;

Saçma bir karşılaştırma yapmak istersek, 15 pound, ~35 YTL ye 2MBit
> bağlantı karşısında, Türk Telekom bize 0.5 Mbit bağlantıyı 99 YTL ye
> sunuyor. 2.8 katı pahalıya 0.25 katı hizmet, E iyi...
>
> Sanırım bu manzara bile tek başına, Türk Telekom' un ne kadar zaman önce
> satılması gerektiğini bağıra bağıra açıklıyor...

  belkide insanlar sizin gibi düşünsünler diye bu tarz hizmet kötüleştirme
yoluna gidilmiştir. Böylece devletin değerleri elaleme peşkeş çekildiğinde
toplum tepki vermiyecek aksi gibi destek olucaktır.
Benimkisi sadece bi teori. Ama ülkemizin teorilere ayıracak vakti yok, zaten
mümtaz medyamız ne diyorsa doğru olanda odur.
 not: Sayın yönetici biliyorum konu linux dışı ama yazdım işte.