Re: [Linux-sohbet] Tanışma

From: koray (koray@nsswb.com)
Date: Thu 20 Oct 2005 - 16:46:18 EEST

Merhaba

Bu siteye kac kisi uye tam olarak bilemiyorum ama oldukca kalabalik
oldugunu soyleyebilirim :)
Ingilizce biliyorum, Suse'yi nadiren kullanirim.
Debian taraftariyim ben :)
Isim geregi kurumsal IBM urunlerini de kullanmam gerekiyor. O zaman Suse
ya da Redhat'ten birini secerim.Acik soyleyeyim daha cok Redhat agir
basar.Belki de Redhat 7.3 ile Linux'a baslamis olmamin ve o zamanlar
Suse'nin ucretsiz urununun olmamasi bundaki en temel etkendi.
Ama mainframe uzerinde Suse'yi Redhat'a tercih ederim.

Selamlar
Koray Kuşat