Re: [Linux-sohbet] Tanışma

From: SuSE Linux OS Türkiye (blue.dreamland@gmail.com)
Date: Thu 20 Oct 2005 - 16:59:56 EEST

Burada herhangi bir art niyet yok. Ben uye oldugumdan bir mail attım..
sağolsun ilk cevap veren arkadaş cevap vermeseydi 2 saat içide 20 mail
gelmezdi.. sohpet var..fakat hep ciddi şeylermi konuşulacak... Bizde biraz
geyik yaptık.. burayı geyik yerine cevirmeye çalışmıyoruz... en azından
insanların ilgisini çekmeye çalıştık.. Bu mesajlarımız eger birileriniz
rahatsız ettiyse şimdiden ozur diliyorum ben kendi adıma.. Fakat rahatsız
ettigimiz hiç sanmıyorum...
 Kolay gelsin arkadaşlar..

 20.10.2005 tarihinde Koray Bostancı <koray.bostanci@gmail.com> yazmış: