Re: [Linux-sohbet] SuSE ne zaman duzelecek

From: FREEDOM (ozgurkuru@gmail.com)
Date: Wed 02 Nov 2005 - 23:17:07 EET

umit abi beni bir takim konularda aydinlattigin icin tesekkur ederim. ama
sunu belirtmek isterim bu mesaji bu listeye atmamdaki amac sorunlara cozum
bulmak degildi sadece neden boyle oluyor sorusuna cevap bulmak istedim.
tabiki linuxte problemler olacaktir. benim fark ettigim sey bahsettigim
tarzdaki hattalar genelde suse dagitiminda diger dagitimlara nazaran biraz
daha fazla. bu nedenle boyle bir mesaj attim. isin teknik kisminda forumlara
vb yerlere danisirim. hic olmadi alternatif program kullanirim. buraya
yazmamdaki amac teknik bilgi edinmek degildi.
Iyi geceler ve Iyi bayramlar
Ozgur KURU

On 02/11/05, Umit Bozkir <bozkiru@bunalmis.com> wrote:

> Selamlar Ozgur.Soylediklerini cok iyi anliyorum ancak islerin boyle
> yurumedigini farketmiyor ya da gozardi ediyorsun.Senin eksiklik olarak
> niteledigin ozellik dagitima "katkida bulunanlar" ve hatta onu uzun
> yillardir kullanan kullanicilar icin olmazsa olmaz bir ozellik
> olabilir.Ayrica bunu sadece dagitima ozgu olarak dusunme.Genel anlamda
> ozgur-acik yazilim gelistiricileri ve kullanicilari arasinda her sey
> gulluk gulistanlik degil.Insanlar cok cesitli sorunlar yasayabiliyor; bu
> bazen bir lisans problemi olabilecegi gibi, olan ya da olmayan bir
> [...]

Manager of LB Computer Group
www.maaroni.net <http://www.maaroni.net>
destek@maaroni.net
okuru@maaroni.net