Re: [Linux-sohbet] SuSE ne zaman duzelecek

From: FREEDOM (ozgurkuru@gmail.com)
Date: Tue 01 Nov 2005 - 16:26:56 EET

olay suseyi suclamak yada baska dagitimleri suclamak yada bir kimseyi
suclamak degildir. yazmamin amaci sadece susedeki sorunlari yazmakti. lutfen
kimse yanlis anlamasin bende 17 yasinda lise son bilgisayar programciligi
ogrencisiyim 2 yildir suse kullaniyorum. gerci son 6 aydir surekli linux
kullaniyorum. ama susede benim yasadigim sorunlar 5 yillik slackware
kullanicisida ayni sorunlari susede yasadi.

On 01/11/05, Necdet Yücel <nyucel@comu.edu.tr> wrote:

> Selamlar,
>
> Hiç SuSe kullanmadığımdan sorunun çözümünü bilemeyeceğim ama daha sakin
> olmanızın olumlu etkilerini göreceğinizi rahatlıkla söyleyebilirim.
> Kullandığınız üslupla haklı olduğunuz konularda bile karşı tarafı ikna
> edemeyebilir veya daha kötüsü ciddiye alınmayabilirsiniz.
>
> Keski sirke küpüne zarar diye boşuna dememişler.
>
> iyi günler diliyorum.

> ---

> --
> Necdet Yücel