Re: [Linux-sohbet] [Konu Dışı] - XP'yle Alakalı...

From: M.Gokmen GOKSEL (gokmen@nowa.gen.tr)
Date: Mon 30 May 2005 - 12:09:52 EEST

Selamlar,

Paz, 2005-05-29 tarihinde 03:36 +0300 saatinde, Alper KANAT yazdı:
> Mesela bu soruna Linux içerisinden disk bölümlemesi yapmamın neden olup
> olmadığını merak ediyorum.. Ya da ne bileyim disk tablosundan
> kaynaklanıyor olabilir mi diye...

İlk yazdigin maille bu maili karsilastirinca ortaya cok garip ikilemler
cikiyor; ilk mailde demişsin ki;

"... Sistem fıstık gibi çalışıyordu. Grub ile hem
Debian'ıma, hem de Windows'uma sorunsuz ulaşabiliyordum.

Bugün bir sonraki işim olan Windows Update'i yapayım dedim kendi
sitesinden... Yapış o yapış.... Sistemi tekrar açmaya çalıştığımda artık
açılmıyor...."

Yazdigin maili okumus olsan cevabıda bulacaksin;olayin Linux ile uzaktan
yakindan alakasi yok, Windowz'unu Update ettikten sonra bir sorun ortaya
ciktiysa bu sorun sadece Windowz'undan kaynaklanır.

Biraz düşünce gücü ...

Saygılar,

--
Gökmen GÖKSEL