Re: [Linux-sohbet] [Konu Dışı] - XP'yle Alakalı...

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Sun 29 May 2005 - 03:36:25 EEST

Merhaba Devrim Bey,

Bu listeye yazmamdaki esas amaç (zira sohbet listesinde açmıştım
bilerek) bu listedeki insanların birer "guru" olduklarını düşünmem, bir
kısmıyla tanışmış olmam ve olaya benim bildiklerimin dışında
getirebilecekleri mantıklı ve benim düşünememiş olduğum yönler... Mesela
bu soruna Linux içerisinden disk bölümlemesi yapmamın neden olup
olmadığını merak ediyorum.. Ya da ne bileyim disk tablosundan
kaynaklanıyor olabilir mi diye... Rahatsızlık verdiysem özür dilerim,
biraz daha dikkat ederim bundan böyle..

Devrim GUNDUZ yazmış: