[Linux-sohbet] [Konu Dışı] - XP'yle Alakalı...

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Sun 29 May 2005 - 01:55:59 EEST

Merhaba,

Diskimi Debian içerisinden bölümlemiştim. Daha sonra bu bölümleri
Windows kurulumu içerisinden tekrar formatlayarak normal bir Windows
kurulumu yaptım. Bu arada Windows XP Home Edition kullanıyorum ve
tamamen bana ait, orjinal bir kopya.. (bilgisayarla birlikte gelmişti)
Yaptığım kurulumun ardından ilk işim SP2 kurmak ve ardından da
sürücüleri kurmak oldu. Sistem fıstık gibi çalışıyordu. Grub ile hem
Debian'ıma, hem de Windows'uma sorunsuz ulaşabiliyordum.

Bugün bir sonraki işim olan Windows Update'i yapayım dedim kendi
sitesinden... Yapış o yapış.... Sistemi tekrar açmaya çalıştığımda artık
açılmıyor.... Açılışın hemen ardından 1 sn bile gözükmeyen bir mavi
ekran hatasından sonra sistem tekrar başlıyor... Ne yaptıysam düzelmedi.
F8 menülerindeki seçenekleri de denedim... Bu tarz bir sorunu daha önce
yaşamış olan var mı ? Ya da önerisi olan ?