Re: [Linux-sohbet] Egitim Kuruml arında Linux

From: Kenan Dogan (kndogan@yahoo.com)
Date: Fri 20 May 2005 - 15:51:15 EEST

Merhaba,

Ukalalik etmek istemem ama, o 2 dolar zaten oltanin ucundaki yem gibi.
Yani "kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez" yaklasiminin urunu.
Bunun ASIL sonrasi var. BAGIMLILIK yaratmak var, egitim sektorunde
EGEMENLiK kurmak var, bu sektor cocuk ve genclerin yogun olarak yer
aldigi bir alan oldugu icin, onlarin zihinlerini iPOTEK altina alarak,
gelecegi
de ayni yazilimlarla devam ettirmelerini hedeflemek var,ozgur yazilimlara
KAPIYI KAPATMAK var, SURUM YUKSELTME bedelleri var, daha sonra
satin alinacak YAN URUNLERiN de (donanim+yazilim) ayni zincirin devami
olmasini saglamak var, M$-Intel isbirligini koklestirmek var...
Yani ; var da var...