[Linux-sohbet] Mail Kısıtlamas

From: Hüseyin SUNAR (huseyin@medyatakip.com)
Date: Thu 05 May 2005 - 10:57:37 EEST

Arkadaşlar FreeBSD Üzerinde qmail kullanıyorum fakat herhangi bir terminalde mail tanımlaması yaptığım zaman kullanıcı adı ve şifre sormadan mail gönderebiliyorum yani
pop adresine mail.sss.com yazdıktan sonra kullanıcı adı falan sormuyor mail gönderirken güvenli parola doğrulaması nasıl yaptırabilirim ?

MTM Medya Takip Merkezi
Bilgi İşlem
Hüseyin SUNAR

Tel :(212) 442 20 82 PBX