RE: [Linux-sohbet] Seminer için Hangi Dağıtım ? (sizce?)

From: Kerem Koy (kerem.koy@turkuaz.com.tr)
Date: Thu 05 May 2005 - 10:33:25 EEST

>Ben normalde Debian kullanıyorum ama bu arkadaşlara çok ağır gelecektir.
>Ubuntu desem grafiksel olmayan bir arayüz kullanıcıları kendinden
>soğutabilir. Yine de şu anda deneme amaçlı kurulabilir Ubuntu indiriyorum.

>Suse ya da Mandriva'yı pek düşünmüyorum açıkcası... Ubuntu olmazsa
>Fedora'yı göstermeyi planlıyorum. Siz bu tercihlerle ilgili ne
>düşünüyorsunuz ?

Mandrake, Fedora, knoppix ve Debian sarge kurmus, baslangic seviyesi bir
bilgisayar kullanicisi olarak gorusum; kullanici dostu oldugunu
dusundugumden Mandrake dir. Mandrake yi ilk olarak kurmak isteyen,
bilgisayarin b sini bilen bir kisi bence zorluk cekmez. Kurulum asamasinin
yukarida saydigim diger dagitimlara oranla daha sevimli oldugunu da
belirtmek isterim.

Selamlar, basarilar
Kerem