[Linux-sohbet] Seminer için Hangi Dağıtım ? (sizce?)

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Wed 04 May 2005 - 22:17:57 EEST

Selamlar,

16 Mayıs'ta Görkem Çetin okulumuza gelerek Linux ve Açık Kaynak
Programlar ile ilgili bir seminer verecekmiş sanırım. Hemen ertesi gün
de ben Linux kurulumu ve Linux'la ilgili sunumlu bir seminer yapacağım.
Bu seminerde bir Linux dağıtımının kurulumunu göstereceğim adım adım...

Ben normalde Debian kullanıyorum ama bu arkadaşlara çok ağır gelecektir.
Ubuntu desem grafiksel olmayan bir arayüz kullanıcıları kendinden
soğutabilir. Yine de şu anda deneme amaçlı kurulabilir Ubuntu indiriyorum.

Suse ya da Mandriva'yı pek düşünmüyorum açıkcası... Ubuntu olmazsa
Fedora'yı göstermeyi planlıyorum. Siz bu tercihlerle ilgili ne
düşünüyorsunuz ?

Suse'yi tercih etmememin nedeni güncellenmesinin, yönetiminin diğer
dağıtımlara göre kısmen daha zor olduğunu düşünüyorum. Ve daha karışık
olduğunu... Her aranan paketin kolayca bulunur ve kolay kurulur olması
tercih nedenim..

Düşüncelerinizi (özellikle benim seçtiğim dağıtımların uygunluğu ya da
farklı öneriler olsun lütfen, dağıtımın iyiliği kötülüğüyle ilgili
tartışmak istemiyorum) benimle paylaşırsanız çok sevinirim.

Teşekkürler..