Re: [Linux-sohbet] Seminer için Hangi Dağıtım ? (sizce?)

From: Arda Çetin (arda@linux-sevenler.org)
Date: Thu 05 May 2005 - 01:18:31 EEST

Çar 04 May 2005 22:17 tarihinde, Alper KANAT şunları yazmıştı:
> Selamlar,
Merhabalar,

> Düşüncelerinizi (özellikle benim seçtiğim dağıtımların uygunluğu ya da
> farklı öneriler olsun lütfen, dağıtımın iyiliği kötülüğüyle ilgili
> tartışmak istemiyorum) benimle paylaşırsanız çok sevinirim.

Yerinde olsam hangi dağıtımı daha iyi tanıyorsam önce onu seçerdim.
Yada Mandriva Linux derim. Debian'a yada Fedora'ya göre ticari bir dağıtım
olmasına rağmen yeni kullanıcı için son derece kolay ve kullanılabilir bir
dağıtım olma iddiasından ödün vermemekte.

--
Arda Çetin                    <arda~linux-sevenler.org>
Arda Çetin's Weblog   : http://arda.linuxmarket.org

9F29 F20C 6E35 ACF8 F5A7 9378 8458 C735 A8ED 317A