Re: [Linux-sohbet] Ufak bir E-Posta �Anketi

From: Alphan Bayazit (listec@bayazit.org)
Date: Sat 26 Mar 2005 - 19:12:25 EET

On Sat, 2005-03-26 at 17:05 +0200, Alper KANAT wrote:
> ;-) Iyi ama hiç mi iyi özelliði yok þu Evo'nun ? Ne bileyim
> kullanmanýzýn yama vb yollamak dýþýnda þu özelliðinden dolayý sempati
> duyuyorum falan diye birþey yok mu :) Mesela Thunderbird'le ilgili
> sevdiðim þey bence mükemmel bir spam filtresi olmasý, hýzlý olmasý,
> Mozilla tarafýndan geliþtiriliyor olmasý gibi þeyler... Ama
> Evolution'ý
> da denemek istiyorum.

evolution kullanmaya basladigimda imap uzerinde suzgecleme yapabilen
elle tutulur tek gorsel istemciydi.

evolution'in suzgecleme yetenekleri, disaridan bir uygulamaya pipe
yapabilmesi, sanal dizinleri vs hala thunderbird'den iyi (aslinda sanal
dizinleri thunderbirdde cok denemedim)

aramasi cok daha hizli

takvim destegi cok daha iyi, exchange ya da ozgur akranlari ile daha iyi
anlasiyor.

daha cok cesit hesabi destekliyor.

gaim ile birlikteligi umut vadediyor.

2.2 ile birlikte eklenebilir de olacak.

daha cirkin.

outlook taklidi imajindan kurtulamadi, imap uzerinden diger istemcilerle
o kadar da iyi anlasamiyor (okunmusluk cevaplanmislik vs acisindan)

1.4 e gore oldukca hizlanmasina ragmen hala thunderbird'e gore biraz
hantallik var (ozellikle bir sure kullandiktan sonra yavasliyor izlenimi
uyandirdi bende)

thunderbird kadar hizli gelismiyor

tartismali konular:

genel olarak daha gelismis ve profesyonel (ornegin onemli mektup gibi
ayrimlari var)

eklenebilirlik su anda eksik olmasina ragmen evolution 2.2 den itibaren
thunderbirdden iyi olacak, zaten thunderbirdun cok eklentisi yok

mesajici pgp destegi uzun sure surundu, son durum nedir bilmiyorum

windows surumu gelecek

arkasinda novell var

bunlar ilk basta aklima gelenler,

sonucta olay daha cok ihtiyac meselesi