Re: [Linux-sohbet] Ufak bir E-Posta �Anketi

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Sat 26 Mar 2005 - 17:05:29 EET

;-) Iyi ama hiç mi iyi özelliği yok şu Evo'nun ? Ne bileyim
kullanmanızın yama vb yollamak dışında şu özelliğinden dolayı sempati
duyuyorum falan diye birÅŸey yok mu :) Mesela Thunderbird'le ilgili
sevdiğim şey bence mükemmel bir spam filtresi olması, hızlı olması,
Mozilla tarafından geliştiriliyor olması gibi şeyler... Ama Evolution'ı
da denemek istiyorum.

Denemeden önce de fikirlerinizi merak ediyorum programla ilgili...
Hoşunuza gitmeyen, Devrim Bey'in söylemeyip sır gibi sakladığı (:p) şeyi
siz söyleyin bari :) Merak ettim valla..