Re: [Linux-sohbet] Ufak bir E-Posta Yazýlýmý Anketi

From: Enver ALTIN (ealtin@parkyeri.com)
Date: Sat 26 Mar 2005 - 16:50:16 EET

Merhaba,

On Sat, 2005-03-26 at 16:35 +0200, Devrim GUNDUZ wrote:

> (Enver)

Sanırım bir ara da "Neden Evolution kullanıyorum?" şeklinde birşeyler
yazmalıyım :)

Şimdiye dek KMail (KDE 1.x ve 2.x zamanlarında), Netscape/Mozilla Mail
(Netscape Communicator 3.x/4.x), pine, mutt ve Evolution kullandım.
Yalnızca mutt ve Evo'dan memnunum. İkisi birlikte iyi gidiyor.

Evo'yu 0.3'den bu yana izliyorum, yaklaşık 5 yıldır da aktif olarak
kullanıyorum. Kullanmaya devam etmemin tek nedeni de zaman zaman
gönderdiğim bazı küçük yama, düzeltme, hata raporu ve önerilerden dolayı
geliştiriciler listesine[1] eklemiş olmaları :)

-HAND

[1] http://www.gnome.org/projects/evolution/about.shtml

--
.O.