Re: [Linux-sohbet] Linux Sertifikası - Linux Öğrenmek

From: Mesut Güler (mesut@egemenyazilim.com)
Date: Sat 26 Mar 2005 - 09:41:26 EET

kendi basiniza da ogrenebilirsiniz, kursa giderek bu ogrenme surecini
hizlandirabilirsiniz. imkaniniz varsa kursa gidin bence, elbette ki
kurslarin faydasi cok olacaktir. sonucta tecrubelirinden
faydalanacabileceginiz biri size linux basinda linuxu anlatacak.

En onemli nokta su; is sizde bitiyor. linuxa ilgi duymuyorsaniz
ugrasmayacaksaniz kursun da buyuk bir faydasini gormeyeceginiz
kanisindayim. Azimliyseniz kursa gitmeden de ogrenirsiniz sadece ogrenme
daha fazla zaman alabilir.

sadece gelecek degil baska yerlerde de kurslar var. ben btegitim in
kursuna gitmistim. inceledigimde icerik olarak daha iyi gibi gelmisti
bana. tabii bunlar benim gorusum. baska kurs alternatifleri mevcut.
kursa gitmek isterseniz bence once arastirin kurs veren yerleri ve kurs
iceriklerini.

kolay gelsin

destek@internetteyiz.com yazmış: