[Linux-sohbet] Ufak bir E-Posta Yazılımı Anketi

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Sat 26 Mar 2005 - 04:06:23 EET

Merhaba,

Şu anda gerçekten merak ettiğim bir konu olduğu için söylüyorum. Debian
kullanıyorum ve şu anda Mozilla Thunderbird kullanıyorum. Aslına
bakarsanız Thunderbird'den memnunum. Ama news okuyucu olarak kötü
çalışıyor. Offline çalışma özelliği iyi değil... Zaten açtığı bir
başlığı tekrar tekrar indirmeye çalışmalar, açılan resmi tekrar
indirerek bilgisayara kaydetmeye çalışmalar vs.. Bu konuda sıkıntısı
olmasa aslında gayet iyi çalışıyor..

Ama bu nedenle ve download limiti gibi acayip bir sorunla (ara ara)
karşılaştığımdan Pan kuruyorum şu anda... Fakat sormak istediğim birşey
var sizlere..

---

Soru: Bir kullanıcı olarak e-posta yazılımı olarak Evolution'ı mı yoksa Thunderbird'ü mü tercih ediyorsunuz ? Tercihinizle birlikte nedenini de yazarsanız çok memnun olurum.

Şimdiden teşekkür ederim..