[Linux-sohbet] linux ve yazılımcılık üzerine

From: Mehmet (m_turkoglu@yahoo.com)
Date: Wed 09 Mar 2005 - 17:33:36 EET

 Ben Yaklaşık 2 senedir linux kullanıyorum ve yaklaşık
3 aydır lkd nin çeşitli listelerine üyeyim. Ben bir
masaüstü kullanıcısıyım yani yazılımcı değilim. Bir
masaüstü kullanıcısı olarak epey deneyim edindim. Şu
an debianı rahatlıkla kullanabiliyorum. Benim bütün
linux listelerinde dikkatimi çeken şey linux
kullananların büyük çoğunluğu genellikle program yazma
işinde mürekkep yalamış kişiler. Yeni başlayan
kullanıcılar bile C++ da yazdığım programları linux ta
nasıl derlerim diye başlıyor. Benim ise programlama
bilgim yok denecek kadar az. Acaba ben de bi acayiplik
mi var? Acaba ben de bir programlama dili mi
öğrenmeliyim?

Mehmet Recep TÜRKOĞLU
icq: 107645297
msn: turkoglu1983@hotmail.com