Re: [Linux-sohbet] Re: pardus ve medya

From: Yüksel ÖZCAN (yuksel@linux-sevenler.org)
Date: Thu 03 Mar 2005 - 19:52:11 EET

Selamlar,

TÜBİTAK, 'Pardus' isimli sadece CD'den çalışan ve bilgisayara
yüklenemeyen bir Linux türevi üzerinde çalışıyor. Türkiye'de çok sayıda
benzer çalışma bulunduğu halde TÜBİTAK bunu büyük ve ulusal bir başarı
gibi sunuyor.

Bu o adamin yazdigi yazinin ba$langici. Resimde de sanki i$te suclular
gibi bir izlenim yaratmi$. Yaziyi 2 kere okuyunca her$ey daha iyi anla
$iliyor. Uludag ekibinden de bahsederken kullanilan tabirler hic ho$uma
gitmedi. Gercekci olalim, beyefendi Gelecek hakkinda her$eyi yazmi$,
sanirim fiyatlarini yazmayi unuttu :). Tarti$ma
ba$latma niyetinde degilim. Gelecek Linuxu gercekten severim. 3 yil
boyunca aktif olmasada surekli test amacli kullandigim bir i$letim
sistemidir GL. Benim sitemim Gelecek Linuxa degil. Bu yaziyi yazan adam
devlete kar$i sanki boyle ho$ olmayan hisler besliyor gibi. tubitak'in
tek projesi uludag degil, donanimsal olarak calismalari had safhada ve
bence de cok buyuk i$ler ba$ardilar bugune kadar. Pardus live cd sadece
bir ba$langic. YUklenebilen surumler de cikacaktir tabi, ama tarz yanli
$, yontem yanli$. Ele$tiri yapmasi dogal. Ama bunu ba$ka bir "URUN" ile
kiyaslamasi hic ho$ bir$ey degil. Neyse daha fazla yazmiyorum ve son
olarak $unu eklemek istiyorum. http://muhasebeci.geleceklinux.org/forum
sitesinde kullanilan phpBB'nin acigindan kendini hekIr(o) sanan bir
"Gelecek Linux" du$mani amacina ula$mi$ bulunmaktadir.

Yuksel OZCAN
http://muhasebeci.sf.net

Prş, 2005-03-03 tarihinde 09:01 +0200 saatinde,