Re: [Linux-sohbet] [Fwd: Shutdown after 6 years 2 months 25 days: 2.0.36 declared stable!]

From: Ozan Eren Bilgen (oebilgen@uekae.tubitak.gov.tr)
Date: Tue 01 Mar 2005 - 16:32:19 EET

On Tue, 2005-03-01 at 15:41, Serdar KOYLU wrote:
> Selamlar..

> :)
> Heh, gene cuvalladin :)
> Nofrost olayi yoksa bile fisini cekmezsin aletin,

bu herhalde bilgisayarda da aynı:

Kötü uygulamalar bilgisayar tıkarsa bile fişini çekmezsin aletin,...

> bir dugmesini vardir ona basarsin,

..."reset düğmesi"'ne basarsın...

> buzlarini kendi eritir.

...bellek boşalır.

lakin benim dolapta öyle bir düğme yok :-) her neyse antika buzdolabim
pek de linux'la ilgili değil ve yakında isyan çıkabilir. hoş "gene" ile
neyi kastettiğini merak etsem de...

bu arada diğer dediklerine (özellikle son paragrafa) %100 katılıyorum.

iyi çalışmalar

-- OE.