Re: [Linux-sohbet] TV Kartı

From: Emre Kadıoğlu (kadiogluemre@gmail.com)
Date: Tue 28 Jun 2005 - 23:43:38 EEST

Alpercim bazı durumlarda tvtime ya da xawtv /dev altındaki aygıtı doğru
detect edemiyor özellikle udev in çalıştığı durumlarda bunun için tvtime
-d /dev/video* şeklinde deneyebilir misin?

Eğer olmaz ise gereken modül yüklenmemiş olabilir. PCMCIA konusunda bir
bilgim yok fakat kartın çipseti önemli böyle durumlarda bttv modülü
bt848 ve bt878 çipsetli kartlar için bazı tv kartları farklı çipset
kullanabiliyor. Eğer kullandığın kart farklı bir çipset ise kernel
yapılandırmasından gereken modülün olup olmadığına bak yoksa derle. daha
sonra modülü yüklediğinde çalışması lazım. Bu arada eğer çipset bt848
ise bttv modülüne kartın numarasını belirtmen gerekiyor. Kartların modül
numarası da kernel kodlarında doc dizini altında mevcut. Burdan
deneyerek yapabilirsin.

Alper KANAT yazmış: