[Linux-sohbet] TV Kartı

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Tue 28 Jun 2005 - 22:57:52 EEST

Merhaba,

Linux'da TV kartı ile tv izleyen var mı aranızda ? TV Time yükledim
Debian makineme... Babamın Windows'da kullandığı PCMCIA TV kartını aldım
ve tanımış gibi gözüküyor. Ama bir türlü Xawtv ve TVTime içerisinden
nasıl görüntü alacağımı bulamadım. scantv denen programı da denedim ama
sonuç değişmedi.

Yardımcı olursanız sevinirim..

Not: Bu arada TV kartı tavsiyelerinizi de söylerseniz sevinirim.