[Linux-sohbet] Guney Kore (fwd)

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Thu 23 Jun 2005 - 19:36:04 EEST

G. Kore'de okullar Linux'a geçiyor
Güney Kore, yüksek güvenlik ve düşük maliyet gerekçeleriyle orta dereceli
okulları açık kaynak işletim sistemine geçiriyor. Ülkedeki 10 binden fazla
lise, ülkede geliştirilen bir açık kaynak sistemini kullanacak.

NTV-MSNBC
Güncelleme: 13:52 TSI 23 Haziran 2005 PerşembeSEUL - Güney Koreli uzmanlar
tarafından geliştirilen açık kaynak işletim sistemi halen başkent Seul'de
190 okulda birden denenmeye başladı. Güney Kore, böylece kendi ulusal Linux
sistemini okullarında yaygınlaştırmış oluyor. Güney Kore Bilişim Dairesi
(KIPA) Başkanı Jin Ko Hyun, Linux'un Güney Kore versiyonunun başarısına
inandıklarını açıkladı

-----