[Linux-sohbet] Program Hk.

From: Sezgin Y@S@R (Y@S@R)
Date: Thu 23 Jun 2005 - 13:48:08 EEST

        Herkese Merhaba

    Bilgi İşlem Otomasyon ile ilgili bir program yazmaya çalışıyorum.
Program apache üzerinden yayınlanacak her hangi bir web browser dan
giriş yapılacak ve open ofice de hazırlanmış *.odb data sını kullanacak
tabi mysql de unutmamak lazım. Şuan web sayfaları hazır, şimdi bu web
sayfalarında hazırladım bazı yerlere php kodları yerleştirmem gerekecek
ama hiç bir php kodu yazmadım, sadece bir üniversitenin hazırlamış
olduğu sunu var elimde araştırmalarıma ragmen halen bir bilgi sahibi
olamadım. Bu konuda bana yardım ederseniz sevinirim.

Dip Not: daha önce hiç program yazmadım ve program yazmayla ilgili
bilgim de yok. Bu php yi linuxde nasıl çalıştırıpda kodları yaza bilirim.

Teşekkürler

Sezgin Y@S@R