Re: [Linux-sohbet] Linux mu? Aman...

From: Fatih ARSLAN (fatih@sabutay.org)
Date: Fri 03 Jun 2005 - 13:54:40 EEST

http://www.zegeniestudios.net/ldc/index.php

Birda burdaki linki bir deneyin, belki istediginiz dagitimi
bulabilirsiniz.

Bir debianci olarak, size debiani öneririm, belki tam aradaginiz, ama
bulamadiginiz dagitimlarindan biridir..
Yada Pardus Rootfs alip, bilgisayariniza kurun, pardus gelistiricilerine
sesleniyorum, sabirsizlikla, yüklenen sürümünü bekliyorum.
Ellimdeki, tüm live-cd'leri dagitim, herkez memnun, yüklenen sürümünü
bekliyorlar, bende ellinden geleni yapiyorlar, yakin zaman icinde
cikacak dedim. Neyse cok konustum

Saygilar

Fatih Arslan
www.sabutay.org