Re: [Linux-sohbet] İpucu: OpenOffice.org'da kolayca kalın harfle yazma yolu

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Wed 01 Jun 2005 - 14:21:11 EEST

Ben şu anda thunderbird kullanıyorum. Bildiğim kadarıyla, bunlar
istemciye bağlı özellikler. *Kalın*, _altçizgili_ , /yatık/ (bundan emin
değilim), bir de yaygın güleryüzler (smiley) :) ;) gibi, istemci
tarafında ona göre gösteriliyor. Hatta bir iki yerde ascii art'ları
bile düzgün gösteren @>-- gibi birşeyleri gül resmine çeviren pluginlere
bile rastlamıştım...

Sanırım IM kısaltmaları, bu şekilde yaygınlaştıkça, eposta
istemcilerinde de yerini buluyor

İyi çalışmalar,

Özer Tayiz.