Re: [Linux-sohbet] İpucu: OpenOffice.org'da kolayca kalın harfle yazma yolu

From: Görkem Çetin (gorkem@gorkemcetin.com)
Date: Wed 01 Jun 2005 - 22:09:09 EEST

Barış Metin yazmış:

>Çarşamba 01 Haziran 2005 13:55 tarihinde, Devrim GUNDUZ şunları yazmıştı:

>E-posta kullanımından gelen bir alışkanlık ile sanırım. İki _ arasına
>yazılanların da altını çiziyor.
>
>Mutt _ ve * karakterleri bir kelimenin iki yanında bulunduğunda bunları renkli
>gösterirdi. Yanlış hatırlamıyorsam Thunderbird'de de aynı özellik vardı.
>
>iyi çalışmalar,

Merhaba

Devrim'in kendiliğinden farkettiği özellik OpenOffice.org'da "Otomatik
Düzeltme" olarak biliniyor. Menüden Araçlar -> Otomatik düzeltme /
otomatik biçimlendirmeyi tıklamak yeterli . MS Office'te de var, ancak
bu denli ileri mi, bilemiyorum. OpenOffice.org 2.0 çıkmadan önce Rıdvan
da otomatik düzeltme seçeneklerini Türkçe yapmaya çalışıyordu. Mesela
"yada" -> "ya da", "1nci" -> "1." gibi. Elimizde detaylıca bir Türkçe
otomatik düzeltme listesi oluştu, eğer bunu geliştirmek istiyorsanız
bana ya da Rıdvan'a bir e-posta göndermeniz yeterli. Rıdvan'ın e-posta
adresi ridvan@kde.org.tr.

Bu arada www.openoffice.org.tr adresinin açılışı yakın, yakında basın
çalışması yapılacak, bekleriz.. :-)

İyi çalışmalar