Re: [Linux-sohbet] Telekomda Yabanci Ozel Tekel istemiyoruz kampanyasi!

From: Caner (ckurt@tasarimnoktasi.com)
Date: Sun 31 Jul 2005 - 14:09:36 EEST

  Ben Windows programcısıyım, ve Windows'umla gayet mutluydum. 3 ayda bir
sistemi yeniden kuruyomuşum kimin umrunda 3. parti yazılımlarla bunu 5 dk'da
yapabiliyorum, güvenliksizmiş ne olmuş ben ne MIT nede CIA görevlisi değilim.
Kaynak kodlarımı LAN aracılığı ile öteki pc'de tutuyorum, isterlerse makinama
girip e-kitaplarımı okusunlar veya ne yaparlarsa yapsınlar. Özgür yazılımmış
banane piyasada pekçok shareware/freeware var, kodlarını görmesemde olur.
  Yukarıdakiler şeytanın avukatı olma çabasıdır. GNU ve Linux tezinin karşısında
pekçok hipotez var. Yukarıdakileri sözlerden şu sonuç çıkıyor; mutlu, cahil ama
*mutlu*. İşte sırf bu cehalet yüzünden GNU ve linux dünyasına dalışa geçeyim
diyorum, haydaaa bi bakıyorum. -Türkiye- GNU dünyası kibirin üzerine kurulmuş.
Soru sormaya korkuyorsun, çünkü heran densizin biri çıkıp "Sen ne anlarsın lan,
s*** git windows'una cahil ve mutlu yaşa." şeklinde cevap verme olasılığı çok
yüksek. Hatta adamın biri listeye Telekom satışını konu alan offtopic bir mesaj
atar, biride buna bilader banane bundan niye buraya atıyorsun der. Başka densizler
çıkar sen daha kısa pantlonla dolaşırken o buraya böyle mesajlar atıyodu der. Yani
3 yıl önce kısa pantlon giyenlerin bugün GNU dünyasında hiçbir söz hakkı yoktur.Hatta
linux sohbete, linux ile ilgili programlama sorusu sorar hemen offtopic yapmakla
spamcılıkla suçlanır. Adam sorduğuna bin pişman kendine güvenini yitirmiş bir şekilde
kabuğuna çekilir. Linux programlama ile ilgili konuyu sohbet grubunda offtopic ile
suçlayan şahıslar Telekom'un tekel problemini gruba taşıyan arkadaşa sesini bile
çıkarmazlar. Ve tabiki mesajı atan arkadaş bu tartışmada tekbir cevap bile vermeye
tenezzül etmez. Soruyorum size bu şahıs nerde, offtopic mesaj atan şahıs niçin tekbir
cevap bile vermemiştir bu arkadaşlara. Ahh! Ama entellektüel seviyesi düşük sohbetlere
katılım göstererek bu tür *seviyesizliklere* kendiside katılamaz.

Saygılar...

Not: 5dk sonra tatil yoluna düşeceğim için bu postaya verilecek cevaplara 1-2 hafta kadar
cevap veremiyeceğim. Bu yüzden özür dilerim.