[Linux-sohbet] Ne alaka

From: Aykut ARDIÇ (linux@fuardunyasi.com)
Date: Sun 31 Jul 2005 - 04:51:08 EEST

> Kusura bakmayın ama, siz bu camiayı tanıyamamışsınız.

Bu listeye 1995 civarı o zaman linux org.tr da BDD olarak bilinen bi
arkadaşım vasıtasıyla kaydoldum o zaman bu zamandır mail ler gelir gider
ilgimi çekenler olur okurum çekmeyenler direkt okundu olarak işaretlenir. vs
ama ne söyleyim o kadar mail okumama vesaire şeylere rağmen daha bu yıl
bilgisayarıma linux kurdum demek ki eksik yanlış yada yetersiz bi şeyler var

çıkın sokağa rast gele 10 kişi seçin linux hakkında ne bildiğini sorun ve bu
ülkeye ne kazandırdığınızı kendiniz görün

>Öncelikle kendi içlerinde insan olmaya çalışan kişilerden oluşuyor

ben burdakilerin insanlığı konusunu ve insan olmaya çalışma kavramını garip
buldum

> burası. Her zamanda linux ve Açık kaynak dünyasının "Beleş Bira" olmadığı
> anlatılmaya çalışılıyor.

Açık kaynak kodu programcıyı ilgilendirir, programcı anlıyosa ona beleş bira
istersen sen aksini idda et ama anlamayan için hiç birşey Açık Kaynak kodu
Deyince çoğu insanın aklına da para vermeyeceğim geliyo