Re: [Linux-sohbet] telekomda yabancı ozel tekel i stemiyoruz

From: onuryalazi@mersin.edu.tr
Date: Sun 31 Jul 2005 - 03:26:19 EEST

On 31 Jul 2005 03:38 EEST you wrote:

> Bence burada bi sýkýntý var arkadaþlar
>
> Bilmeyen destek vermesin yaklaþýmý :
>
> Bu konuda çok sert eleþtirilerde bulunan arkadaþlar iþi iyi bildiklerini
> kanýtlamýþ kiþilerin destek vermesi taraftarý ama nedense yada ne hikmetse

Kusura bakmayýn ama, siz bu camiayý tanýyamamýþsýnýz. Öncelikle kendi içlerinde insan olmaya çalýþan kiþilerden oluþuyor burasý. Her zamanda linux ve Açýk kaynak dünyasýnýn "Beleþ Bira" olmadýðý anlatýlmaya çalýþýlýyor.

Bir çok agresif olarak gördüðünüz tavýr da belirli bir seviye de tutulmasý gereken listenin, seviyesinin düþmesinden ve artýk bulvar forumu haline getirilmek istenmesinden olduðunu düþünüyorum.

Hiç dikkat ettiniz mi, gerçekten biliyor, zaman ayýramýyor dediðiniz insanlar ciddi ve belirli bir entellektüel düzeyde olan tartýþmalardan uzak kalmýyorlar. Ancak köþe baþý kývamýnda olan tartýþmalara agresif denebilecek tepkiler alýnýyor.

Köþe baþýndaki bilgisayarcýya veya hayrýna x iþletim sistemi yükleyen arkadaþlara gösterilen davranýþ biçimleri, ben yapamadým hadi sen yap davranýþlarý hoþ karþýlanmýyor.
Belirli bir samimiyet seviyesinde bilgi paylaþýmý yapýlýyor.

Tabii bu þekilde samimiyet ortamýný kavrayamayan bazý beyinlerin agresif tepkilere neden olacak davranýþlarý oluyor. Gereken tepkiyi veya biraz az biraz fazlasýný aldýklarýnda küsrüklerini veya gereksiz ve itici tepkiler verdiklerini hep gördük. Hepsinin de sonu köþe baþý forumlarýna geri dönüþ oldu. Bu tür tavýrlarý gösterenlerin destekleyebilecek kiþileri de bu kiþiler gurubuna sokuyorum ben.

Bir yerlerden bir ukteleri olduðunu düþünüyorum. Ama bu ukteyi çýkaramadým.

--
Onur Yalazi